Papier firmowy
Zarejestruj się na stronie
i zamów Papier firmowy,
a na pierwsze zamówienie
dostaniesz 20% RABATU! Promocja na Papier firmowy

Papier firmowy

Oblicz cenę produktu

{{param.getParameter().title}} Automatycznie zmieniono ze względu na brak w asortymencie
{{error}}
?

{{parameterValue.value}}:
Trwa wgrywanie pliku, proszę czekać
Pliki można wgrać również w późniejszych etapach zamówienia.
{{controller.getProduct().getLastParameter().parameter.title}} Cena netto Cena brutto Czas realizacji Zamów
{{cartElement.getLastParam().parameterValue}}
{{cartElement.realization}} (dni)
{{error}}
Do koszyka
Dodawanie do koszyka...
Dodano do koszyka
Wysuń pozostałe wyceny
Pokaż mniej
Proszę poprawić błędy w formularzu
Wczytywanie...
{{controller.cartElementsError.message}}

Papier firmowy to często wykorzystywany w firmach produkt. Przekazywany z ręki do ręki, gdy jest odpowiednio przygotowany podkreśla że do biznesu, klientów, partnerów handlowych podchodzimy w profesjonalny sposób.

Zatem identyfikacja wizualna naszej marki jest jednym z najistotniejszych elementów jej wizerunku. Papier firmowy buduje prestiż zarówno wśród kontrahentów, jak i pracowników.

Oferty, faktury oraz inne dokumenty drukowane na papierze opatrzonym danymi firmy wyglądają schludniej, a przy okazji stają się dyskretnym nośnikiem reklamowym.

Nasza drukarnia internetowa oferuje papier firmowy w formacie A4 o podłożu offset 80g do 100g, a także w zamówieniach niestandardowych np. papier ekologiczny lub inny wybranym przez zamawiającego.

Drukarnia cyfrowa

papier firmowy

projektowanie papierów firmowych

papeteria

druk papieru firmowego

 

Jeśli nie jesteś pewny jak stworzyć poprawnie papier firmowy pomocnym krokiem będzie pobranie szablonu z powyższych formatów. Wystarczy pobrać je na swój komputer i otworzyć w programie do projektowania grafiki. Na bazie takiego szablonu w łatwy sposób uporasz się z technicznymi problemami.

 

Przestrzeń kolorów

Aby zachować oczekiwane rezultaty wydruku pamiętaj o kalibracji monitora, oraz o przydzieleniu odpowiedniego profilu kolorystycznego do programu w którym projektowany jest produkt, patrz poniżej  Profile kolorystyczne.
W innym przypadku nie ma pewności czy efekt kolorów na wydruku będzie odpowiadał Twoim oczekiwaniom.

  • Każdy projekt przeznaczony do druku należy utworzyć w trybie kolorów CMYK.
  • Jeśli mimo to w projekcie zastosowano kolory RGB, PANTONE lub inne – zostaną one konwertowane do przestrzeni CMYK automatycznie po czym mogą znacznie różnić się od zadanych pierwotnie, za co drukarnia nie bierze odpowiedzialności.
  • Aby zachować pełną kontrolę nad wyglądem projektu samodzielnie zamień RGB na CMYK. Projekt nie powinien zawierać osadzonych profili kolorów w eksportowanym pliku do wydruku.

Kolory dodatkowe typu PANTONE

W optymalnym dobraniu kolorów dodatkowych typu PANTONE, HKS pomogą wzorniki kolorów dla druku  i cyfrowego.

Profile kolorystyczne

Nasz drukarnia drukuje przy użyciu nastepyjących profili:
Druk offsetowy KOMORI Lithrone S29 Profil ICC Coated Fogra 39 
Druk cyfrowy AccurioPress C120000 Profil ICC 140C-1_120C-1_COAT
Druk cyfrowy rolowy Accurio Label 230 Profil ICC 81C-1_73C-1_COAT

Rozdzielczość grafiki na etykiecie (DPI)

Obrazy użyte w projekcie przeznaczonym do druku powinny mieć minimalną rozdzielczość 300 dpi.
Nasze maszyny cyfrowe drukują z rozdzielczością 600 do 1200 DPI

Obrys wykrojenia etykiety

Każda tworzona etykieta powinna mieć naniesiony obrys kształtu oczekiwanego wycięcia. Taki obrys powinien znajdować się na każdej pojedynczej etykiecie lub na drugiej pustej stronie. Powinna to być linia koloru czarnego 100% K

Spady

Każdy tworzony projekt w przypadku etykiety przesyłany do drukarni powinien zawierać 3 mm spady w na każdym wzorze etykiety.

Jest to istotny element przy wycinaniu etykiety do formatu netto. Poniżej efekt przycięcia produktu w którym zastosowano i nie zastosowano spadu w dokumencie.

niepoprawnz projekt niepoprawny projekt