Papier firmowy
Oblicz cenę produktu
{{controller.getProduct().getLastParameter().parameter.title}} | Cena netto | Cena brutto | Czas realizacji | Zamów |
---|---|---|---|---|
{{cartElement.getLastParam().parameterValue}} |
|
|
{{cartElement.realization}} (dni) |
{{error}}
Do koszyka
Dodawanie do koszyka...
Dodano do koszyka
|

Papier firmowy to często wykorzystywany w firmach produkt. Przekazywany z ręki do ręki, gdy jest odpowiednio przygotowany podkreśla że do biznesu, klientów, partnerów handlowych podchodzimy w profesjonalny sposób.
Zatem identyfikacja wizualna naszej marki jest jednym z najistotniejszych elementów jej wizerunku. Papier firmowy buduje prestiż zarówno wśród kontrahentów, jak i pracowników.
Oferty, faktury oraz inne dokumenty drukowane na papierze opatrzonym danymi firmy wyglądają schludniej, a przy okazji stają się dyskretnym nośnikiem reklamowym.
Nasza drukarnia internetowa oferuje papier firmowy w formacie A4 o podłożu offset 80g do 100g, a także w zamówieniach niestandardowych np. papier ekologiczny lub inny wybranym przez zamawiającego.
Drukarnia cyfrowa
papier firmowy
projektowanie papierów firmowych
papeteria
druk papieru firmowego
Przestrzeń kolorów
Aby zachować oczekiwane rezultaty wydruku pamiętaj o kalibracji monitora, oraz o przydzieleniu odpowiedniego profilu kolorystycznego do programu w którym projektowany jest produkt, patrz poniżej Profile kolorystyczne.
W innym przypadku nie ma pewności czy efekt kolorów na wydruku będzie odpowiadał Twoim oczekiwaniom.
- Każdy projekt przeznaczony do druku należy utworzyć w trybie kolorów CMYK.
- Jeśli mimo to w projekcie zastosowano kolory RGB, PANTONE lub inne – zostaną one konwertowane do przestrzeni CMYK automatycznie po czym mogą znacznie różnić się od zadanych pierwotnie, za co drukarnia nie bierze odpowiedzialności.
- Aby zachować pełną kontrolę nad wyglądem projektu samodzielnie zamień RGB na CMYK. Projekt nie powinien zawierać osadzonych profili kolorów w eksportowanym pliku do wydruku.
Kolory dodatkowe typu PANTONE
W optymalnym dobraniu kolorów dodatkowych typu PANTONE, HKS pomogą wzorniki kolorów dla druku i cyfrowego.
Profile kolorystyczne
Nasz drukarnia drukuje przy użyciu nastepyjących profili:
Druk offsetowy KOMORI Lithrone S29 Coated Fogra 39
Druk cyfrowy AccurioPress C120000 140C-1_120C-1_COAT
Druk cyfrowy rolowy Accurio Label 230 81C-1_73C-1_COAT
Rozdzielczość grafiki na etykiecie (DPI)
Obrazy użyte w projekcie przeznaczonym do druku powinny mieć minimalną rozdzielczość 300 dpi.
Nasze maszyny cyfrowe drukują z rozdzielczością 600 do 1200 DPI
Obrys wykrojenia etykiety
Każda tworzona etykieta powinna mieć naniesiony obrys kształtu oczekiwanego wycięcia. Taki obrys powinien znajdować się na każdej pojedynczej etykiecie lub na drugiej pustej stronie. Powinna to być linia koloru czarnego 100% K
Spady
Każdy tworzony projekt w przypadku etykiety przesyłany do drukarni powinien zawierać 3 mm spady w na każdym wzorze etykiety.
Jest to istotny element przy wycinaniu etykiety do formatu netto. Poniżej efekt przycięcia produktu w którym zastosowano i nie zastosowano spadu w dokumencie.