Plakaty
Oblicz cenę produktu
{{controller.getProduct().getLastParameter().parameter.title}} | Cena netto | Cena brutto | Czas realizacji | Zamów |
---|---|---|---|---|
{{cartElement.getLastParam().parameterValue}} |
|
|
{{cartElement.realization}} (dni) |
{{error}}
Do koszyka
Dodawanie do koszyka...
Dodano do koszyka
|

Plakaty reklamowe, afisze reklamowe to forma reklamy wydarzenia przyciągają wzrok jak żadna inna forma reklamy. Nie ma takiego produktu ani wydarzenia, którego nie można by promować przy ich pomocy. Plakaty jako forma mają długą tradycję i często posiadają nie tylko funkcję informacyjną, lecz także wysokie walory estetyczne. Ważne jest zatem, aby druk plakatów wykonała sprawdzona drukarnia internetowa. Podobno im większe plakaty, tym bardziej skuteczne, dlatego oferujemy formaty od A3, SRA3, baner - cyfrowy wydruk poprzez A2 aż do B1 dla druku offsetowego.
poster reklamowy
baner reklamowy druk plakatów A2drukarnia plakatów
projektowanie plakatówplakaty na ścianę
druk afiszów
druk posterów reklamowych
Przestrzeń kolorów
Aby zachować oczekiwane rezultaty wydruku pamiętaj o kalibracji monitora, oraz o przydzieleniu odpowiedniego profilu kolorystycznego do programu w którym projektowany jest produkt, patrz poniżej Profile kolorystyczne.
W innym przypadku nie ma pewności czy efekt kolorów na wydruku będzie odpowiadał Twoim oczekiwaniom.
- Każdy projekt przeznaczony do druku należy utworzyć w trybie kolorów CMYK.
- Jeśli mimo to w projekcie zastosowano kolory RGB, PANTONE lub inne – zostaną one konwertowane do przestrzeni CMYK automatycznie po czym mogą znacznie różnić się od zadanych pierwotnie, za co drukarnia nie bierze odpowiedzialności.
- Aby zachować pełną kontrolę nad wyglądem projektu samodzielnie zamień RGB na CMYK. Projekt nie powinien zawierać osadzonych profili kolorów w eksportowanym pliku do wydruku.
Kolory dodatkowe typu PANTONE
W optymalnym dobraniu kolorów dodatkowych typu PANTONE, HKS pomogą wzorniki kolorów dla druku i cyfrowego.
Profile kolorystyczne
Nasz drukarnia drukuje przy użyciu nastepyjących profili:
Druk offsetowy KOMORI Lithrone S29 Coated Fogra 39
Druk cyfrowy AccurioPress C120000 140C-1_120C-1_COAT
Druk cyfrowy rolowy Accurio Label 230 81C-1_73C-1_COAT
Rozdzielczość grafiki na etykiecie (DPI)
Obrazy użyte w projekcie przeznaczonym do druku powinny mieć minimalną rozdzielczość 300 dpi.
Nasze maszyny cyfrowe drukują z rozdzielczością 600 do 1200 DPI
Obrys wykrojenia etykiety
Każda tworzona etykieta powinna mieć naniesiony obrys kształtu oczekiwanego wycięcia. Taki obrys powinien znajdować się na każdej pojedynczej etykiecie lub na drugiej pustej stronie. Powinna to być linia koloru czarnego 100% K
Spady
Każdy tworzony projekt w przypadku etykiety przesyłany do drukarni powinien zawierać 3 mm spady w na każdym wzorze etykiety.
Jest to istotny element przy wycinaniu etykiety do formatu netto. Poniżej efekt przycięcia produktu w którym zastosowano i nie zastosowano spadu w dokumencie.